"New Generation Effect” - Yeni Nesil Etkisi
11. Gelinlik Tasarım yarışması konusu:
Zaman değişiyor. Tamamen kendin olan fikirleri tasarıma dönüştürme zamanı...
"Yeni" hiçbir zaman sonlanmayacak anlamına gelmiyor, her zaman bir yeni nesil trend etkisi olacaktır. Eğer bir trend seni etkisi altına alıyorsa muhtemelen seni yansıttığı içindir. Tasarımdaki detaylardır senin ruhundaki inceliği yansıtan.. Yeni nesil esintileri görebileceğimiz tasarımlarla buluşmak dileğiyle...
11.GELİNLİK TASARIM YARIŞMASI SONUÇLARI
11. Gelinlik Tasarım Yarışması 3.’sü - Betül Tezcan - Yeditepe Üniversitesi
11. Gelinlik Tasarım Yarışması 2.’si - Ece Dörtköşe - Istituto Marandoni Üniversitesi
11. Gelinlik Tasarım Yarışması 1.’si - Zehra Zayrek - Mimar Sinan Üniversitesi